Dancing on me

När jag var lite hade jag såntär prinsess blondt hår, den blondaste lilla ungen man kunde hitta. Speciellt på sommaren när håret var solblekt och huden var brun. Med massa fräknar.

Har alltid varit uberblond blond, förutom den gången för förra hösten jag färgade mitt hår brunt, ehh vad tänkte jag med där. Blond is my second name. Nej skoja men ajja i alla fall, nu har jag drabbats av såndära rått utväxt som alla har. Jag som trodde jag skulle vara lika blond föralltid. Idag blev det för mycket så jag var tvungen att färga det så nu har jag massa bleknings sak i håret. Wiho, det känns lättande. 10 minuter kvar sen är jag mig själv igen. 

Jag har me varit liten, faktiskt


CC och halvblond, gillade hårfärgen jaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0