Ungefär min onsdagskväll

Shuuue bloggen. Varit en ganska seg dag idag, dom två senaste dagarna har jag nog pluggat mer än vad jag har gjort sammanlagt under jela gymnasie tiden känns det som. Men nu är jag done and done, cred to mig ha?
Så nu taggar jag helgen. På lördag blir det massa party med brudarna, woho !

Nu sitter jag i alla fall och kikar på underbara Paradise Hotel. Tycker Andreas blir hetare och hetare för varje dag, tror det är hans självsäkra lite mystiska personlighet.

Och sen upptäckte jag att min solrand från armbandet på handleden har försvunnit. Inte kul, känner att jag vill till solariet nu nu nu. Solariumtorsk?


Efter 25 minuters solning. Johanna tror hon kan flyga. Hon ville inte posa med mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0