If we could party all night and sleep all day

Igår var jag ute med bruudarna. Förfest, förfest/fest, mer fest, cruising genom hela Borås, sova lite i Fristad haha och sen mera cruising enda till halv 4. Awesome. Och filmerna, haha, kan bara tänka mig.

Vaknade av att någon tönt ringde klockan 11 och sa att han sökte någon person typ Olivia, tror jag fortfarande va lite full då, svarade typ 'Men varför ringer du mig då jag känner ingen sån', 'Aha förlåt då har jag ringt fel'. Haha. Jaaa det har du, kunde du inte ringt fel till någon annan sov ju så underbart skönt. Yeyeee idag ska jag bara chilla med bra filmer. Lov nu med, woho !

Ööö typ skev ser jag ut, e nog de me. Men mea o Nea e cuuti.


Btw så tror jag mjölk har blivit min nya grej, typ istället för juice. Careface, men ajjah. TJA


Kommentarer
Postat av: Danne

SV: Tack så mycket! =)

men vart bor du då? du får ta o flytta hit någon gågn då ;)

2009-12-21 @ 14:35:57
URL: http://danielnyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0