Ynklig

Okej, jag har drabbats av en grov FÖRKYLNING. Vaknade av att jag hostade och att det känndes som att mitt huvud skulle sprängas när som helst. Känner hur hela jag pulserar. Och endå sitter jag i skolan nu, trots att jag endast borde vistas i min undebara säng idag.

Yeyee går i alla fall omkring, bland alldeles för mycket action för mig idag, och känner mig ynklig. I mina vita snekers, svarta leggings, gråa pösiga tröja, rosa stoora halsduk och armband som ABSOLUT inte matchar någon stans. Haha jag är antagligen värsta modekatastrofen, men det är jag. Rosa, pösigt och soft. Orka alla tråkiga fashion kodes, vill ha mycket färg, mycket jag och konstiga kombinationer.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0