Next up, stan

Jag börjar få lite kalla fötter nu tror jag. Var på sjukan imorse och skulle prata med någon kirurg om operations saken. Eller jag trodde jag skulle bara prata med en. Men när jag satt där inne så kommer det inte bara in en kirurg utan, en, två, tre, fyra, fem stycken killkirurger och två brudar, som jag inte fatta vad dom gjorde där, i 40 års åldern. Oookej, lixom. Kännde mig lite pressad när dom ställde sig runt omkring mig och började peppra med frågor haha. Och tänk er sju främmande ansikten som står inte ens en halv meter bort och iaktar och pillar och klämmer i ditt ansikte. Hade sånadär plast vantar i hela ansiktet. Fin man var sen. Men nu ska dom i alla fall bestämma vad dom ska göra med min käke. Waaah spännande.

Men nu måste jag springa till bussen, ska in till stan och fixa lite saker.
C yaaa (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0