Party animals

Julafton känndes ganska okej faktiskt. Var hos släkten på dagen och käkade och kollade på Kalle anka öppnade paket och allt sånt ni vet. Sen lite senare på kvällen så blev det lite partyy. Chillade med en öl på Brasseriet och drog sedan vidare till Tonic där Linus och alla var. Och jag var inte pinsam igår, inte alls he he. Jag är bra på att lyckas med konstiga saker asso, varning för mig. Det är min vardag haha, men jag har kul. Bra kväll, bra kväll.

Det är typ som en täcke som lägger sig över Sverige på julafton och gör att allt blir så tyst och lungt. Har aldrg sett Borås vara så dött innan. Såg kanske tre bilar och några människor som var ute och gick. Skönt att det kommer vara annorlunda idag, den 25e är en bra party dag. 
Så nu ska jag tagga lite för sen blir det utgång med Mikaela och några till. Ska bli kuuuulkul.

Tack hej


Kommentarer
Postat av: mikaela

klart det blir kul :D:D

2009-12-25 @ 18:52:36
Postat av: antonia

Kommer bli kanonkul :D

2009-12-25 @ 18:55:13
URL: http://antonniaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0