Sms roulette

Haha woho  jag har hittat ett program som är exakt min humor. Sms roulette!
Jag tycker det är jätte kul när man skriver konstiga eller pinsamma saker som gör folk förvånade hahah brukar roa mig med det när jagh ar tråkigt. Kass humor !

Jag är inte high tech så kudne inte lägga in klippen på bloggen,
men kolla länken under
KOLLA PROGRAMMEN HÄR

Hahaha, sms från Daniel till en gammal klasskompis som han inte har pratat med på flera år!
- Skulle du kunna rigna till Se & hör och "skvallra" om att jag har kärleksproblem, så jäkla tyst nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: Jenta

Lätt att vi kör det på lördag ;)

2009-12-03 @ 22:06:46
URL: http://jalexandersson.blogg.se/
Postat av: antonia

Jaa, lätt :D Dags o ladda mobilen !

2009-12-03 @ 22:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0