A little funky

sömnproblem, massa SÖMNPROBLEEM. Jag tror fanimej jag har blivit en duracell kanin, seriöst. Sova kan jag i alla fall INTE och inte vakna heller.

Anyway kiddos, solen lyser idag och jag är happy face. Sitter i skolan och gör verkligen ingen nytta, laate fan. Kollar på mina party naglar som jag fixade igår, så nu är det lite bling bling över dom tycker jag. 

Sömnproblem leder även till försovningar men idag var det en bra sak. Chillade med frukosten, hallonsmoothie, och kollade på Vakna med the voice som jag aldrig hinner se om jag inte försover mig. Det var lite kul att Sanna BRåding var där just iadg pckså av alla dagar jag inte kollar på Vakna med the voice, tycker hon är as ball. Hon kör sin egna stil lixom. LÄS HENNES BLOGG HÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0