Sugar rush

Sen dom sluta med att sälja Islatte på Viskan, dålig stil förövrigt och bara ta bort det sådär, så är varm choklad mitt nya beroende. Det är fanimej hur gott som helst speciellt när det är snö ute. Så kom jag på idag att man faktiskt kunde göra det själv hemma också, eller ja alla utom jag kan vell de. Hällde upp mjölken i kastrullen och satte plattan på sexan, och så gick jag där ifrån. Och så fort jag gick ut rummet var det som puff bort blåst i mitt huvud så ungefär två timmar senare så lukta det brännt i hela lägenheten och mjöken var typ borta, bara lite brännt kvar på botten. Haha jag ska adlrig bli hemma fru i alla fall.  

Sen kom jag i alla fall på att man kunde avnäda mikron och nu har jag druckit hur mycket som helst. Och nu ska jag dricka ännu mer och jag har en mega stor socker kick just nu.



 


Kommentarer
Postat av: Danne

Tack så mycket! gillar din blogg med! =)

2009-12-15 @ 17:19:56
URL: http://danielnyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0