Till tyskland och tillbaka

Yee nu känner jag mig som en människa igen för första gången på hela helgen. Kom hem från Tyskland ungefär klockan sex igår, jätte party sugen. För festade på bussen sen klockan 10 på morgonen haha. Så tänkte jag bara vila lite när jag kom hem sådära, typ en halv timme eller ngt. Men det slutade med att jag sov i hela natten i FEMTION timmar, FEMTOM TIMMAR i stället för en halv timme. Inte sovit före 9 på en lördags kväll sen jag var seriöst 8 år. Orka att jag slösade bort en hel lördags kväll.


Tyskland var kul. Började med att ta en öl med Johanna ungefär klockan 8, sen kom Linus och så gick vi och kollade på New Moon. Varför är alla så besatta av Twilight filmerna, slutet var dåligt.


Sen när Sanna kom gick vi och partade lite på Tonic, älskade lilla Tonic. Varje helg lyckas jag alltid hamn på Tonic på något sätt, börjar kännas som hemma. Sen gick bussen klockan ett, med massa vit håriga pensionärer. Ganska jobbigt att sitta still på en buss när man är party sugen. Öl, öl, öl och killarna några killar som satt längst bak, som inte var pensionärer, fick underhålla oss.


Kom fram ungefär klockan 8 på morronen till Border shoppen, jag lovar vi blev som små barn i en leksaks affär.






Kommentarer
Postat av: Jenta

Läs böckerna så kommer du förstå ;)

2009-12-13 @ 14:55:26
URL: http://jalexandersson.blogg.se/
Postat av: Hannah

hej, har kollat läst din blogg lite

den är riktigt bra!



du kan ju titta in på våran om du har lust? :)♥

2009-12-14 @ 13:42:37
URL: http://shoesbagsnboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0