2012 - yes or no?



Det har varit mycket snack om filmen 2012 det sista, har själv inte sett den. Lollo skulle se den ikväll, och frågade mig om jag trodde vi kommer att dö 2012. Jag är inte rädd för den dagen världen går under så jag har inte tänkt så mycket på det, tycket typ det ska bli coolt haha :D. Men jag var ju tvungen att kolla lite om det, och efter att ha läst detta... shit kommer vi dö 21 december 2012?  

Vad kommer att hända?

Det är ett beräknat datum då solen och månen kommer att förmörkas och jorden kommer vända sig mot ett svart hål. Flera naturkatastrofer kommer att ske i världen. Allt från tsunamis, jordbävningar, vulkanutbrott och översvämmningar. Det har beräknats att minst 2/3 av totalbefolkningen kommer att dö.

Vad bevisar detta?
Detta har bevisats genom flera olika källor. Det gamla Mayafolkets kalender slutar 2012, och än så länge har kalenders övriga förutsägelser skett. Detta står även i den muslimska koranen, vars profet säger att jordens undergång kommer ske precis samma datum. Sedan har vi även Nostradamus roulette, som är känd för sina spådomar. Nostradamus påstås ha förutspått bla. World trade center-katastrofen, andra världskriget och Londonbranden 1666.
Det finns flertal andra bevisande källor som den kände amerikanske profeten Edgar Casey, doktor Sun Myung Moon i Korea och det finska nationaleposet Kalevala.

Direkt från cosmopolitan haha. Och om de nu händer så har jag i alla fall hunnit vara 20 i två månader, och hunnit handla på systemet. ;D


Kommentarer
Postat av: Calle Christiansen

Sv: kolla igen ändrade nu :)



Btw filmen är bra :P men den blir lite lång tråkig efter ett tag :P

2009-11-23 @ 16:39:01
URL: http://christiansen.blogg.se/
Postat av: Calle

Sv: Hehe jaa jag tänkte lite så ;) Men kolla på den! :)

2009-11-23 @ 18:33:05
URL: http://christiansen.blogg.se/
Postat av: eliise

ja, det hade inte alls varit fel och ha allt det just nu! :)

2009-11-24 @ 10:35:04
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0