00:54 och jag...

...sitter och läser norska bloggar. Vet inte hur eller varför. Bög bloggar dessutom? Försöker läsa texterna men jag sitter bara och skrattar åt mig själv när jag försöker läsa det. Försök prata norska i erat huvud lixom, hur kul låter det ikke? I och för sig är det underbart att lyssna på. För er som känner mig lite bättre och var me på festivalerna i sommras, ni vet ju att jag har lite extra för kärlek för norrmän he heh he hee. 

Btw så var dom norska gay killarna som har dom här bloggarna jag läser vääldigt snygga, för snygga för att få vara bögar. Dom ser inte sådär fjolliga ut som man tror bögar ska göra. It´s a shame när såna snyggingar är gay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0