I don´t care about what they say, I won´t live or die that way

Ayyyeeee fredag idag !.
Det brukar innbära att jag börjar tagga fest inför helgen, men vet ni vad ?? Denna helgen så ska jag inte ens festa, tänkte ta det ganska chill. 

Åhh så oparty, ta det lugnt är ju inte min grej.
Miss vimsig som alltid måste flänga omkring.


Aanyywayyy, kom precis hem från skolan, är lite extra seg och efterbliven idag. Går omkring i min egna värld med mina tankar som är överallt och ingenstans. Ibland på dig, ibland på vad jag igentligen gör, ibland på tider jag vill ha tillbaka.

Jag vet vad som skulle vara det bästa att göra. Men för att jag ska kunna fortsätta köra mitt race, för min egenskull lixom, så måste jag ibland göra det som är fel för att det ska bli rätt för mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0