Om inte din fröken hade suttit framför...

Jaaaaha, jag ser tydligen mycket yngre ut en 18 fick jag reda på idag?.

På bussen imorse råkade jag sätte mig jämte en liten jätte söööt unge, en såndär man bara vill nypa i kinderna och adoptera ni vet? Skit trött och typ på väg att somna så börjar den lille prata med mig, pratglad liten pojke kan jag säga. Han skulle till BT med skolan idag på studiebesök, han tyckte det skulle bli jääätte kul. I alla fall, efter typ halva vägen så frågar han hur gammal jag är och jag svarar så klart 18. Och barn är ju dom ärligaste människorna på jorden så han säger, 'vaaa, du ser myycket yngre ut hihi'. Hade han inte varit så söthans fröknar hade suttit framför, hade jag blivi sur på han men det var ju bara att le och säga "he he , tycker du?"
Fast iofs frågade jag, "Vilken klass går du i då, förskolan?" och han svarar "Nej, femman." Var tvungen att ge igen ju. Haha nej skoja bara, är bara kass på att gissa ålder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0