Friday night - Malmö

Kör lite update från Lund nu, e entligen tillbaka i lägenheten efter en lååång galen party natt och en jobbig blåsig bakis morgon Malmooe. Sitter och kollar på Nicke Nyfiken men sis sweeety thihi.

Röjja i Malmö, check. Alltid kul att festa på nya ställen med nya människor. Dom var riktiga party people här, vissa, eller så träffade jag bara rätt personer.  

Igår när jag kom körde papi mig direkt till Malmö klockan 7 han bara fixa mig lite. Där var det förfest, hos någon i någon lägenhet, med bland annat Max som jag träffade på bröllopet i sommras. Lite senare vid typ 12 drog vi ut på krogen, woho. KB, shakade i röken och alla coola ljus tills krogen stängde vid 2. Och ni som känner mig vet ju att jag inte slutar festa vid 2 och tanken på att dra hem lät inte rba i mitt huvud då. Men vid typ halv tre frågade en uppsala reggae-festival kille och jag ville hänga med till Köpenhamn och röjja resten av natten, ofc varför inte lixom haha. My style, inte förvånad över mig själv.
Faste det slutade med att vi hamna i Barcelona... ayeee. Men om det var en krog eller landet e bara details.

GoLd digger? haha, dagens skämt?. Eller? kanske inte endå?. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0