God morgon?

Haha, man kan ju inte säga att min dag har börjat speciellt bra i alla fall. Jag varknar en halvtimme senare en vad jag ska, extra sent eftersom jag skulle duscha me. Så jag hoppar in i duschen, as stressad. SJälvklart, just idag, så är det bara det att jag tvättar håret med balsam två gånger istället för shampoo och balsam. Hur lyckas man lixom? Så ah, lite halv panik där.

Sen kan jag konstatera att det är svin kallt ute och man kan räkna med att blåsa bort om man väger för lite.

Haha, sen tänker jag berätta om västtrafiks mest korkade busschaufför. Ni vet rondellen vid Central bron, den var avstängd idag. Och bussen skulle igentligen köra höger och sedan förbi tågen så den kommer upp efter rodnellen. Bara det att denna gubben körde ner vid Tullen, virra omkring där, körde till knalleland och sen fattade hur man skulle köra efter typ 20 minuter. Braaaa! Och sen när jag skulle hoppa av bussen så öppnar han dörren, SAMTIDIGT som han kör haha hur ska man hinna gå av då lixom? Eller som killen på bussen sa, en såndär perfekt kommentar, "Men vafan ska hon hoppa av i farten eller?" HAHAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0