I want your love and I want your revenge

gissa vem som försov sig idag?
Inga veckarklockor i världen kan få mig att vakna, inte ens en två mobiltelefoner och en hemtelefon. Jag är fanimej helt medvets lös på morgonen haha. Jag minns inte ens att jag stängde av dem, vaknade klockan halv 12 och hade mobilerna i handen. 

Men det har varit en soft dag i alla fall. Vaknade pch så lyste solen så jag gick ut och satte mig på altanen och tog en morgoncigg och drack juice. Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschäään och försöka vakna till och göra något med den här fredagen. Juste de e ju fredag idag, woho HELG !. 

Ikväll ska jag iaf till Landvetter och... 
Ja vad ska hon göra där? Åka utomlands? Klättra i ett träd? Festa?
Nu blev ni nyfikna va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0