Igår?

Hur ska man sammanfatta gårkvällen, när man knappt kommer ihåg något? Haha okej så illa är det inte men... nästan. Kvällen började med förfest i en liten studentlägenhet vid kårhuset, med Mikaela, Linda och christiano och några till. Det var trevligt. Sedan fortsatte vi, till typ två rum ifrån haha och då var det fest. Körde "jag har aldrig"... lite för ärligt tyckte jag det blev haha.

Skulle igentligen dragit på maskerad på Trandared, skulle målat mig själv till katt rauuuwr. Men jag slapp det, vi stannde där vi var och där spenderades också resten av kvällen. Upp och ner i hissen och in och ut och fram och tillbaka. Partyparty.

Tycker att min blogg börjar bli tråkig. Funderar på att börja med, okej så main stream, men hissar och dissar. Så stay in touch så får ni snart se, har en hel lista i huvudet på vad jag vill hissa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0