you´re right

Onsdag idag, vaknade vid halv 7 och kännde mig inte helt okej idag så jag stängde av alarmet och fortsatte sova istället för att gå upp. Vaknade vid halv ett istället, underbart !.
Inte lika udnerabart att jag är så klen så jag är hemma på grund av lite halsont dock, jag borde ju trots att vara i skolan vääldigt mycket and I know it. Inte okej antonia !.

Om två dagar åker jag till Lund igen, fredag för er som inte orkar räkna. Ska bli kul, förra gången stannde jag ju bara en natt så han inte med så mycket men denna gången är det planerat att gå ut i Malmö och lite annat. Senaste gången jag festade med skåningar var på Sweden Rock. Då var skåningarna i alla fall party så vi får vell se hur det är i Malmö, woho.

Juste, bokade någon resa till deutchland igår med johanna och några till den 12 december. Då jäklar blir det refill med massa goa saker hähä. Partiiiee på de !.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0