Just playing

Hur fan ändrar man suddigheten dååå?




Sådär då var släktkalast avkalrat, e något tjockare jag va innan det började tror jag.
Igår ja... vild helg som vanligt och jag bara ramlar omkring. Började förfesta på Thai silk, med  min knack familj Oliver Linus och Johanna. Jag och johanna börjar bli stammisar där nu. Drack bland annat sex on the beach. Sedan drog vi till trandared och sedan vidaer till en fest på Sjöbo. Haha och sedan en till fest på Sjöbo, där vi spenderade resten av nattens partytimmar. Knackfamiljen, bäst på fest.

Resten av natten pratar jag helst inte prata om, vi lämnar det där. Och jag ska aldrig mer dricka alkohol, inte på en vecka i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0