Lite mer mmm i livet

Näääe asså nu får det bli skärpning på mig, jag kommer att rulla fram snart. Nu har jag ätit choklad idag igen, okej att det var mörk choklad men i alla fall. Inte rör jag någor på mig heller. Eller jo, dom gångerna jag är ute på krogen och dansar men det är den enda motionen jag får nu för tiden. Kanske borde gåt ut oftare då så jag får röra mer på mig haha.

Åhh btw, alla som inte har käkar nya Marabou vinter en, ÄÄÄT DEN!. Det var seriöst det udnerbaraste på länge.

...Och just so u know, jag kunde inte bry mig mindre. Drf det är roligt att jag vet att ni kollar in min blogg varje dag för att se om jag har skrivit om er eller "det".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0