Party is all we ever do, but that´s also what we do best

Igår ja... Linnea smsade mig ungefär vid sex och frågade om jag skulle med på krogen i Göteborg. Klart jag var på. Först var det förfest i Partille hos Linneas kille, dans i sängar och tv spel. Sedan drog jag, Linnea, hennes kille och två andra sköna människor till Boulevard och skaka rumpa hela natten. Grym kväll med underbara party människor. Woho.

Juste ja, gissa vem vi träffade?

Mitt i dimman viskar Linnea i mitt öra och frågar om det inte är Patrik från Riverside, ni vet det programmet jag gjorde ett inlägg om för ett tag sedan, som står ungeför en meter ifrån. Och jag är ju inte den som är den så jag gick och frågade, och jo det var han. Jag tror jag är hans största fan, sriöst jag blev jätte glad och jag tror han förstog det också haha. Han var precis lika super skön som man trodde han skulle vara. Sen från ingenstans var Ben och Cleo där också. Så hela gänget ställde upp på att posa på några snygga kort med mig och Linnea sweety. Så håll utkik på FB, dom kommer att läggas upp där inom en snar framtid tror jag hihi. 

Btw, Patrik måste vara vääärldens skönaste bög och Ben är fett söt. och Cleo borde platta håret mer i serien.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0