paus gympa?

Yess, bara en halv timme kvar till lunch. Har segaste lektionen på hela veckan nu, projekt och företagande. Inte riktigt min grej tror jag. Men jag diggar Danny-paus gympan i alla fall haha. Vid halv 11 gör vi alltig "pausgympa" för att komma igång lite, på hans lektioner. Alltid samma sak, vifta med armarna, stretcha och böja sig hit och dit, varenda lektion. Ganska jobbigt eftersom jag är den ovigaste personen jag känner.

Sen har jag tyska och efter det så ska jag till stan, i och för sig är jag på stan varje dag. Men idag ska jag i alla fall fixa lite viktiga saker. Viktigare saker en vad jag brukar göra i alla fall haha. Fixa lite vuxensaker på banken och boka såndär biljett till Lund. Det är jobbigt att åka tåg när man inte kan använda fritidskortet.

Okej nu babblar jag om helt oviktiga saker.
Men ha en bra dag bitches! PUSSTJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0