17 oktober - shopping, namnsdag och fest

god morgon alla!
Bakis idag? Inte jag i alla fall. Bion igår var klar ungefär vid halv 12 och bussen hem gick vid kvar över 1. S vi gick omkring i stan och försökte fördriva tiden. Träffa några vi kännde och satte oss på Donken, precis som old times. Känndes helt fel och sitta där en fredagsnatt, speciellt nykter. Filmen var sämst förövrigt, haha fast endå kul om man har humor. Vad är kul om man inte har humor... Men i alla fall.

Nu ska jag i alla fall in till stan snart och köpa lite smink och sådära, får fjortisrand av det sminket jag har nu och det är inte okej. Sen ska jag hem och sova en stund och sen fixa mig för ikväll är det FEEST! tagga, tagga, tagga :D

Btw, grattis mig själv på namnsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0