Beslutsångest?

God mogon bloggen!
Vaknade med såndär sjuuuk beslutsångest igen. Åh vad jag är jobbig ibland. Kan verkligen INTE bestämma mig. Varför? Tänk er att inte ens kunna välja mellan Fanta och Coola, fast detta beslutet är 100 ggr större.

Jag vet i alla fall vad jag har fått det ifrån nu, ha-ha. Jag har fått det från pappa. Skulle välja glass innan när vi var och handlade, och han kunde sriöst inte bestämma sig om han ville ha daim eller coola glass.  Haha han kunde inte bestämma sig på minst 10 minuter lixom till och med jag hann bestämma mig före och då är det illa. Men det är ju inte lätt, den ena kan ju trots allt vara lite godare?



Men i alla fall, nu ska jag fortsätta ha beslutsångest och tröstäta chokladpuffar. Hej fetto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0