Big dreams, small reality

Åhh det finns så mycket jag vill göra, men eftersom jag har spenderat alldeles för många kvällar på både Thai och Viskan kan ni ju gissa vad min ekonomi går till. Synd att man ska vara en sån lat person så man inte orkar skaffa jobb. Nej detta måste styras upp lite.

Idag har jag och Johanna i alla fall varit duktiga (!!!) och ringt tunt till massa olika hotell i fjällen för att skaffa praktikplats. Ringde misnt 10 hotell och av någin anledning skulle alla mejla tillbaka på måndag, så det är ju bara att hålla tummarna. Alla linesen jag sa varje samtal sitter i huvudet nu "Hej jag heter Antonia och är 18 år blablabla..." haha. Känns bra töntigt kan jag lova.

Längtar tills jag kommer upp till fjällen, glida ner för backen på brädan, vurpa och få snö i hela ansiktet, lära mig att hoppa, sitta högst upp i backen och bara kolla ner, stanna och ta en kall öl då och då... Sjukt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0