summer 09 - big time

Okej, nu är allt som har med sommar att göra totally over and out. Minusgrader ute, folk börjar ta på sig tjockis jackor och det är frost på morronen. Vad efterbliven hon är det har ju varit det i flera veckor.. Jaja whatever.

Fick lite flashbaks idag från sommaren när jag gick ute och halvt frös ihjäl. 
Hade faktiskt en sjukt bra sommar i år. Festivaler, underbara partymänniskor, bo i båt halva sommaren, klättra på fiskebåtar mitt i natten, bada i akededammar mitt i Göteborg, springa omkring i slottskogen i bara  bikini klockan 2 på natten med massa sthlmnare, vaarberg, masssa fester... 
Haha, men det jag kommer ihåg mest är endå när vi badade i ankedammen och Johannas fot typ gick sönder men hon intt brydde sig utan bara festa vidare, satte sig på donken med blod över hela foten. De e så man gör förstår ni haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0