Borås goes China town

Kvällen spenderades i Göteborg, lite trevligt sådära. Blev inte allt för sent, laddar inför imon nu som fasen istället !!!
Vid denna tiden imon kommer jag må så bra va, kommer vara helt knack.
Ska upp ganska tidigt imon me ska shoppa lite, sen hem och fixa mig och sen ska jag mot Alingsås och in i dimman. Lördag jatack!

Jag undrar vad som händer med Borås. Borås is turning in to fucking China Town. Hela borås är fullt av kineser nu för tiden som skuttar omkring och dansar till sin hardstyle/unknown konstig musik på kinaspråket. Dom ställde sig mitt framför mig när jag väntade på bussen hem och lekte Jackie Shan eller och då kunde jag inte hålla mig haha. Om jag tycker alla Kinserna i Borås gör mycket liv av sig, så vill jag inte ens veta hur det är i kina. Fast vissa kineser är iofs väldigt coola.

Btw, tack för alla gratulationer, och Flingan du gjorde min dag.


Kommentarer
Postat av: pelle

Barbie, ja :)

2009-10-10 @ 11:15:11
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0