Snöööööö

God morgon bloggäään!

Sitter i skolan och har hemska företagsekonomi B, jag fattar seriöst ingeting ser bara massa siffror. Summa, rasultat, intäkter, kostnader, debet, kredit, kontering... Visst låter det svårt? Kan säga att det är dubbelt så svårt som det låter. Så fort det kommr siffror in i bilden man ska räkna med så blir det kortslutning direkt i min lilla hjärna. Tur att man har duktiga klasskompisar att kika på... ehm ta hjälp av.

Förövrigt, det snöööööar !!
Jag är i chocktillstånd, det bara öser ner vita flingor utanför fönstert. Woho dom får gärna komma för mig, ska det endå vara kallt ute kan lika väl snön få vara här och lysa upp Borås lite. 
Myyyyspyyss ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0