Islatte story

Vad bra att jag är så bra på uppdatering och sådär. Men jag har rätt till att slippa updatera så ofta idag, jag är bakfull you know. Det var ju fäääst igår, i stan. Det var bland annat en Canadensisk kille där så man var tvungen att prata engelska hela tiden haha, tänk er en redan kass engelska fast me lite alkohol i kroppen. Men det var kul i alla fall.

Kvällens roligaste: Flippa inte jaoo.

Åkte från Lund ungefär klockan halv fem igår, och var tvungen att komma till gbg SENAST klockan 7. Och kör man snabbt tar det minst 2 och en halv timme. Så i två och en halv timme satt jag i bilen och kollade på klockan, svär varenda minut. Gissa om jag han med? Japp, han emd tåget med 2 minuter. Tänk om vi hade kört förbi ett till rödljus lixom, då hade jag inte hunnit? Sen när jag kom hem hade jag bara 50 (!!!) minuter att fixa mig på. Men jag han och sen var det bara att sticka snabbt som bare den. Men jag gillare, det ska gå snabbt snabbt snabbt.



Så underbara är dom i Skåne va, fick specialgjord islatte ;D Gick in på espresso house och frågade om dom hade islatta på maskin, ni vet dåndär ice slush fast latte smak typ. Men dom hade itne de man han ba; jag kan göra vad du vill, så gjorde han en typ milkshake me latte smak och choklad. AS GOD !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0