Friday i´m in love

Kom precis hem varit i stan och kollat partykläder och solat. Underbart! Vaknade ungefär runt klockan tre, perfekt. Hade planerat att sova helda dagen idag och sen dra ut.

Det där med att sova hela dagen gick bra men nej, jag kommer inte att vara någon pirat idag. Vaknade av att jag hade ont i örat och kännde mig bakis gånger tusen fast jag inte var ute igår. Så det blir ingen halloween fest på Tonic idag. Tänker ladda inför imon istället, då blir det RÖJJ kan jag säga!

Fattar inte vad det är med mig igentligen, sen när tycker jag det ska bli såhär skönt att vara vara hemma och kolla film? Ärligt, vad händer med mig? TAAAAGGGAAA ??? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0