Friday night

Kass update idag, men här kommer i alla fall ett inlägg.
Woho vet att ni har längtat, right? Haha, fan vad bra jag är måste ju precis ha gjort världens meningslösaste inlägg. Men imorgon blir det bättre. Next up, duscheen!


Jag är så TUNG
Jag har en stil du aldrig sett
När jag går förbi tittar du snett
för du vill ju bli på mitt sätt


Så tuuuuung
Från topp till tå ja skakar om
Så om du vågar hit, så kom
Å förstå vad ja pratar om
SÅ TUUUUUNG
Du kan känna de i luften
Till mina grabbar ställ er upp säg
TUUUUUNG
eru inte tyng nog kan du dra iväg
Å du e keff så du ska nog inte vara här

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-02 @ 21:33:27
Postat av: DYLAN

Ha en trevlig lördag!



P-u-s-s.

2009-10-03 @ 16:12:11
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0