I´m a bitch

Oj vilken bitch jag har blivit. Finns visst inget stopp på vad jag kan säga nu för tiden, blir chockad över mig själv när orden bara kommer och kommer. Har i hela mitt liv varit blond och haft blåa oskyldiga ögon och folk räknar inte med att jag ska säga emot speciellt mycket eller våga kaxa. Men jag antar att jag är trött på att vara good girl nu, eller jag har rättare sagt varit det ett ganska bra tag nu. Det finns mer bakom det blonda håret och dom blåa ögonen. Good girl gone bad, dom du brukar säga.

Idag var saken att en Little miss jag-är-bäst var i farten. Folk som leker mamma, lixom på något sätt sätter sig själva över alla andra och tror dom är lite duktigare och lite bättre ni vet. Såna pallar jag inte, speciellt inte idag.
Jag jobbar i samma grupp som den här personen och gång efter gång kallar hon mig ansvarslös och säger till mig att jag borde skärpa mig och blabla, men vem var det som fixade mötet tillslut i alla fall? Mind your own fucking business.  

Nej, diss på personer med för mycket luft och dessutom jag behöver ingen som leker extra mamma åt mig. Tror jag gjorde det gaaaanska klart för dig idag va? ;)

Kommentarer
Postat av: F.S

little miss ''jag är bäst i världen'' har ju så fucking rätt & det vet du om innerst inne. men med dålig självinsikt kan man sabba rätt mkt. så för ditt eget bästa, sluta leka nån annan & våga vara dig själv. för med den där attityden lär du inte komma långt.

2009-10-14 @ 14:06:33
Postat av: Anonym

för det första skiter jag i anonyma åsikter när man inte ens skriver sitt namn och vågar stå för det man säger?

Sen, det andra går ju att diskutera. Och om det är något jag har lärt mig att vara det senaste tiden är mig själv, svårt att acceptera att jag vågar säga ifrån nu?

2009-10-17 @ 14:10:59
Postat av: Anonym

jag tror nog att du kan räkna ut vad F.S står för Antonia. Det är ju antagligen någon i din projektgrupp? Och var det inte Elina som ägde dig, var det inte DU som sprang och inte vågade ta en diskussion? Ärligt talat.

2009-10-28 @ 16:30:34
Postat av: A

jag frågade elina om vi inte kunde prata om projektarbetet men hon skaka på huvudet o kolla in i datan o sa sen. Men ni kunde la för fan kommit o sagt det till mig först eller? så jag kude börja me ngt annat , men nej då (: men jag ville ju veta så jag fick prata me Mahri sen dess har ni inte dagt ett ord. Och jag är så jävla trött på att DU ALLTID ska försvara Elina kan hon itne göra de själv eller lägg dig inte i så mkt

2009-10-28 @ 16:36:47
Postat av: Anonym

vi och vi, jag är varken F eller E. tänk på den du.. xoxo i know you love me!

2009-10-28 @ 18:00:08
Postat av: A

nene men antar att dom vet om det här mkt väl (: S och F,, antar den ena e F right?

Och örligt, säg bara vem du e anonyma har ignet o säga till om. Men kul att du går in på min blogg i varje fall :)

2009-10-28 @ 18:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0