Facelook, James Keen och islatte

Tjohoo!
Kom precis hem efter en lite annorlunda tisdag. Var hos läkaren innan, tog massa röntgen bilder och andra prover som har med tänderna och käken att göra. Fick även reda på lite information om käkoperationer, och jag kan säga såhär om jag var nervös innan är det inget mot vad jag e nu. Börjar få lite kalla fötter, det handlar endå om ansiktet. Kul om det blir fel lixom gå runt o se ut som en tandlös tant med underbett hela livet nej tack. Så får fundera lite på det dära asså.

Sen gick jag i alla fall till älskade cafe Viskan och köpte en islatte istället för och käka luch, yummii. Funderar på att börja med en islatte diet, typ islatte  istället för lunch och middag? Gott men dyyyyrt brushan. "Träffade", eller så förövrigt James Keen inne på viskan. Han "hejade" faktiskt på mig woho. Direkt när jag kom in stog han där och såg tuff ut och nickade med huvudet och log lite sött när han såg mig haha. Enda gången jag har pratat me han var på Elfsborgsdagen, men ofta han kommer ihåg neej. Favoriten i IFE numera i alla fall hihi.

Ska möta upp Johanna om några timmar med och käka pizzaaa. Förut var vi stammisar på Thai silk, Campino nästa eller? Och jag undrar vart min lön tog vägen... Jaja det är gott och man lever bara en gång.
  

Kommentarer
Postat av: Gabriel

Jag är inte bög! :)

2009-10-06 @ 15:21:54
URL: http://signeratjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0