Jordgubb och hallon smoothie

Nuuuu e jag helt slut. Har sprungit omkring på stan och letat efter lite party kläder typ klänning och sådära. Har varit i masas affärar och provat massa klänningar, men tror ni jag hitta någon? Nej. Okej att vissa är fina och sådär och kul att ha ibland, men det är helt enkelt inte min stil. Jag är inte den personen som springer omkring i högklackat och klänning på fest, jag kör min egen stil. Och jag tänker fortsätta med det. Även om jag önskar att jag var lite mer klänning och högklackat person ibland.

Btw, blev helt knäckt idag. På vissa klänningar var stl 34 förlitet !?!? Alltid haft 34 på allting ju, men nu va jag tvungen att prova 36. Så nu sitter jag och käkar smoothie, det är ju nyttigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0