Måndag

Hey you!


Haft en as skön dag i Lund idag, gått omkring i stan och kollat lite affärer men mest lyssnat på alla människor som pratar Skånska. Om ni vill ni ha mig på fall, så gå en Skånska kurs. Ska hem redan imorron men nu när man känner lite folk här och papi har lägenhet mitt i stan kommer jag nog att hänga här ganska mycket. Det är ju trots allt en party stad.


Imon planerar jag att sova ganska länge. Fast vill hinna med att gå i stan med också. Sen måste jag dessutom fest fixa mig innan jag åker hemmåt. Kommer typ inte komma hem försen klockan 8 och då är paarteey! Som sagt lördag hela veckan.


Har tagit lite pics och sådära idag med. Men kunde inte lägga in dem på datan så dom kommer la in på ah, kanske imon, kanske på söndag. Ska försöka ta mer bilder över huvud taget och lägga in här på bloggen, blir roligare så va.

                                                      I fly like paper, get high like planes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0