Måndagskväll

Blev en sväng in till stan vid 7 tiden, fem minuter innan bussen gick fråga Johanna om vi kunde ses i stan och jag var ju på såklart. Så drog in och visste inte riktigt vad vi skulle hitta på men det slutade på Viskan som vanligt, med islatte och negerboll och massa snack om helgen så kalrt eftersom det är måndag. Inget kvällshäng på donken här inte. Imon ska jag köpa öl på Viskan för fösrsta gången, big step haha. Känner mig stoooor nu ju.
Jag och Johanna ska förövrigt bli wedding crashers, fett kul ju. Ska gå på något sånt där kurdiskt bröllop har altid velat det av någon konstig anledning.

Träffade världens knasigaste skåning när jag väntade på Johanna i stan med. Satt i busskuren, så kom han fram och börja snacka och de tog typ 5 minuter inann jag ens kunde höra vad han sa och att de va skånska han prata haha. Han stog och babbla oavbrutet och de enda jag kunde svara efter 5 minuter va; va, jag fattar ingenting du pratar skånska va?. Rolig person de dära i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0