Saker som bara inte händer...

..lyckas alltid hända mig. Igår var en helt vanlig lördagskväll, skulle åka till Bollebygd och festa med lite klasskompisar och sådära. Men innan jag skulle dit var jag tvungen att åka till Ulricehamn för att fixa lite saker. Planerade att vara borta max i två timmar. När jag kom dit var det mer eller mindre katastrof gick om kring i ösregn och blåst som en vilsen retard ända tilld jag hittade dit jag skulle. Lovar att det krävdes endel för att hitta dit. Sminket hade regnat bort och jag såg ut som en trollunge i håret, fiiiint jao. I alla fall, fixade det jag skulle fixa och så, skulle me bussen hen. Men då missar jag ju självklart bussen, bra som jag är. Och eftersom det var lördag går bussarna max var tredje timma... gissa om jag han hem i tid? Nä, så partykvällen i Bollebygd blev det ju inte så mkt med. Fick bli lite chill party i U-hamn ist, tog typ halv 1 bussen där ifrån och va hemma klockan 3 igen, men sov inte försen klockan 6 som vanligt nu för tiden. Bra skit, inte alls OTURSDAG.

Hade ni en lyckad lördagskväll? ;)

Och nu sitter man här och taggar släktkalas, woho perfekt dag för de. Tänkte kollat på The Hangover tyckte den passade bra idag men somnade efter två minuter max. Gaaah kan ingen bota min bakfylla tack?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, vad tycker du om dem nya bilderna jag lagt upp i min blogg :)?



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

2009-10-04 @ 14:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0