Saturday night

Kul och galen natt har jag haft, minst sagt. Började i Vårgårda där vi förfestade lite, sen skulle vi dra vidare till ett ställ som heter Tånga, en krog typ men vi skippade det för att alla inte kom in. Så vi ringde Linus som kom och hämtade oss klockan 2 på natten kanske och så hängde vi med till dalsjöfors och festade/efterfestade, haha det var röjj som vanligt där. Helgerna brukar sluta där ute nu mera.

Idag mår jag som jag fötjänar. Jag och Johanna satt och kollade på American Pie Beta house innan medans mamma och pappa knack gick och köpte pizza som vi käkade när dom kom hem. Vad jag minns var det ganska gott. Shit vad onödiga saker jag skriver...

Btw, igår var jag ett smalt vitt retard sträck. Okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0