Tha Hangover

Har fortfarande inte riktigt återhämtat mig sen helgen, känner mig sjukt seg idag.
Vaknade klockan ett och sen dess har jag bara suttit i soffan och kollat film.
Kollade nyss på den roligaste filmen på länge, The Hangover. Har ni inte sett den, se den. Har suttit och skrattat för mig själv under typ halva filmen.

En klockren film om fyra grabbar som åker till Las Vegas för att festa loss på en svensexa. Natten i Las Vegas blev vild och när dem vaknar upp i sin svit på morgonen med sprängande huvudvärk, en tiger i badrummet och stora minnesluckor märker som att deras vän som ska gifta sig är borta. Desperat försöker dom hitta ledtrådar på vad som hände under natten, och Vegas hade mycket att bjuda på. Men som tur va, What happens in Vegas stays in Vegas.

Förövrigt, hade jag varit med i filmen hade jag gift mig med Bardley Cooper på en gång. 
Skön grabb det där, "allting löser sig", precis min filosofi.



JAg vill också åka till Las vegas och vara kalas full och vakna upp och inte komma ihåg ett skit !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0