There aint no party like an alkoholic party

Det är fredag idag och många är ute. Klart jag är med dom i tankarna som alltid när jag sitter hemma en fredagskväll, är själv lite sugen på att stå på dansgolvet och sheejjjka i dimman. Kom och tänka på en sak som har med alkohol och fester att göra. Läste nyss ett inlägg om just det här; Man kan ha lika roligt utan alkohol.
 
Håller ni verkligen med om det? Jag har varit på många fester nykter i mina dagar. Ja, jag har haft kul det är inte det att jag behöver alkhol för att kunna släppa loss. Men ni kan ju inte säga något annat en att there aint no party like an alkoholic party, right? Allting blir bara mycket roligare och man kommer upp i en helt annan nivå. Det räcker att vara lite rund om fötterna, men det blir inte samma party feeling och festa nykter.

Det var bara vad jag tycker, tycker det är bra dom som kan gå ut nyktra. Men jag vet att ni håller med mig bitches! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0