Tisdag - Buuus

Jag är dålig på det här med bra uppdatering, förlåt förtsår att ni saknar mig.
Okej haha ska inte försöka vara någon irriterande fjortis bloggare "I know you love me" men i alla fall.

Idag har jag varit lite busig. Hihi vad har hon hittat på nu?
Det tänker jag inte berätta, men det är en sak som jag har velat göra länge nu och idag känndes som en bra dag att göra det så då gjorde jag det. Lite impulsivt sådära. Vad nyfikna ni blev nu va? (Nej, jag har inte bytt form ;)
Men va lugna, om jag känner mig själv rätt kommer nog en bild snart.

Och förutom att veckans top 9 kommer någon annan dag, alldeles för lat person, istället hade jag inget mer och säga nu, Tjaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0