Tja

Haha, fail att man somnar på lektionen när läraren sitter och pratar med en. Bra jobbat antonia. 
Satt i skolans mysrum och hade filosofilektion, woho(?), i soffan och läraren satt typ en meter i från oss och pratade med oss. Så känner jag bara hur gooo soffan var och rätt som det är som somna jag seriöst. Vakna av läraren putta på mig och ba; men tjejen du kan ju inte sova nu, svara på frågan iställen. Ehm, haha vad var frågan sa du?

Känner mig i alla fall som en såndära, vad heter dom... zombi just nu. Ska gå och sova en stund nu, powernap. Men sen måste jag upp och leta upp några kläder att ha på mig ikväll och duscha och allt såntdär. Krooogen ikväll ayeeee! :D Förfest på Göta och sedan vidare till Tonic tror jag vell det blir. Ses där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0