Tja

Hopp då var det bara FYRA dagar kvar tills man e 18. Tagggaaa, kännde det var dags att börja räkna ner nu har nästan glömmt av att det itne var längre en så kvar. Någon gång i veckan ska jag boka tungpiercing som jag har längtat efter i flera måndader nu, woho. Sorry mami men nu betämmer jag hihi.

Juste, en till grej man måste vara 18 för. Pole-fitness, för er som vet vad det är, finns google för ni som inte vet. Det vill jag lära mig, bara för skojs skull. Bra träning plus att det verkar vara skit kul, dans styrka och smidighet samtidgt bra va? Lite paaarty dessutom.

                  

Btw, lite nervös inför imon. Ska till läkaren och gå igenom min käkoperation.
För några veckor sen blev det bästamt att jag skulle operera käken bara för att den är konstig och typ sitter för långt bak eller vad som sa. Så jag fick välja om jag ville göra ngt åt de och ja de ville jag, även om det inte syns och jag inte störs av det mer en att de e lite jobbigtibland för man måste spänna sig. Och dessutom är det min första operation, men ngn gång måste ju vara den första.

Hiho, men nu ska jag kolla film efter som jag inte har något prison break avsnitt på lager.
GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0