Torsdag - Aj lööv Gbg

Tihi, trodde ni jag hade glömmt av bloggen?
Nej så klart det blir update idag med, ni slipper mig inte.


Idag har jag varit i Göteborg och fikat en snabbis och kollat i affarer och allt såntdära man gör i Gbg en torsdagseftermiddag. Därför jag inte har hunnit uppdatera speciellt mycket, eller ja inget alls. Så skönt att bara komma utanför Borås en vanlig vardag även om det bara är Göteborg. Känner att min blogg har lite lite bilder i sig, ska försöka endra på det.


I <3 GBG!
AvenynmänniskornadialektenRed-Devilkinaresturangen-vid-båtenLisebergBeyondRetroHardRockCafeEspressohuse-islattestämningenhamnenlördagskvällarna7-eleven-vid-StickyFingershissen-i-GothiaTowersPJs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0