Torsdag - Seriös dag

Idag har jag faktiskt helt seriöst varit jätte duktig flicka. Har gjort mina ärenden hos banken, betalat in lite saker, skickat in min studentmösse beställning som jag ändrade, ringt massa samtal... you name it. Små saker men som endå känns hur skönt som helst när man har klarat av. Vuxen poäng till mig huh? Skrev klart projektplanen med, så bra är jag idag. Haha nu blev ni chockade va.

Finns iofs ett rum som skulle behöva städas. Någon frivillig?




Lööööshår var det


Nu är jag i alla fall helt slut, ska nog ladda ner några avsnitt Prison Break för längesen jag kollade på det. Börjar känna hur jag verkligen saknar Michael.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0