Back on track bitches

Då var man äntligen tillbaka på planen efter ett låååångt uppehåll, över minst hela sommren. Sjukt lat har jag varit. Känndes bra och komma ut o röra på sig igen (även om de va sjukt motitgt och åka till träningen i halvregn) och spela fotboll som faktiskt  är det det bästa som finns efter, ja alla saker som festa och sådära hihi. Dessutom var det första träningen med Borås GIF nu där jag antagligen kommer börja spela. Härliga brudar var det också, nu blir det bara till att jobba upp konditionen och allt så är jag säkert tillbaka där jag slutade snart!.

Förövrigt är jag helt döööd nu, allt festande och långa sömnlösa nätter har satt sina spår fo sho!
Fast btw så sova är överskattat och det är derför jag sitter uppe till halv 8 på morgonen på grund av en tävlig. Thumbs up!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0