The sisterhood of the traveling pants

Tjoohoo bitches!

Dålig update nu, inte bra men live with it lixomHaft lite annat och tänka på idag hihi.. det snurrat runt i mitt huve hela dagen, lite för mkt tror jag?

Kollade precis på Systrar i Jeans, en av mina favorit filmer där jag var mindre. Lite girligirli sådära, va (är?) precis min stil. Minns att jag alltid var så avundsjuk på Bridget (Blake Lively), henens hår, att hon va så bra på fotboll, ja hon var nog min förebild för ett tag där. Dessutom hade jag en liten crush på killen hon träffar på den där fotbolls saken hon är på, i första filmen.


Blake Lively är nog en av dem finaste tjejerna. Kolla håret lixom, loove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0