Friday night - köp blåa skor

Då var man hemma igen, sköönt. Haft en lite annorlunda fredags kväll/natt. Det började med att jag och knack sistah drog till Dalsjöfors på lite förfest hos Jonas som fyllde 18, lite kul sådära. Sen skulle alla på krogen såklart, så det blev bussen in till stan. Eftersom vissa små barn (jag&johanna) inte kom in på krogen så gick vi omkring i stan och roade oss och sen åkte vi hem till mig och kollade på Green Street Holigans 2 tills dom andra skulle komma ut från krogen. Saken va bara att när vi skulle åka hem till mig gick det visst ingen buss så vi bestämde oss för att gå hem. Vi han komma till Särla köket och köpa en korv innan de kom två killar som sa att dom tyckte synd om oss o fråga om vi ville ha skjuss, och vi bangade inte haha. "OMG åkte dom med främmande killlar :O"... Jaa de gjorde vi, galet va??

Han träffa väääldigt mysko folk under tiden vi va i stan, bland annat en kille som va helt desperat i både mig och Johanna, haha inte fått ngt på länge? Bra pinsam kille de dära. Gick och satte oss på Pisse berget och ja vad ska man kalla de, sjöng lite med. Okej att vi inte e helt normala, men vi har kuul. ;D

Klockan halv 3 när vi hade vart hemma i kanske en timme skulle jag följa Johanna in till stan me bussen och sedan åka hem igen, men nee så blev det inte råkade hamna på Dalsjöforsbussen me dom andra och där spenderades natten också.


Så nu blir det att reloda lite, sen e jag nog taggad för utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0