söööndag baby

god morgon!
Tror jag det är för dom flesta av er, fast jag har varit upp sen 10!!! Inte okej.

Anyway, var precis uppe hos mina grannar och hälsade på och drack Te (brände mig på tungan, har fortfarande ont) för typ första gången i mitt liv. Trevligt trevligt, en skitmysig utlänsk familj e dom. Mamman i familjen lovade att lära mig kurdiska med, så snart kommer jag kunna snacka krudiska woho suck on that. Hon sa att hon ville börja me att lära mig dansa på kurdiska me eller vad man säger men jag tror inte det är min grej och skaka rumpa till arab musik haha. Fast jag diggar det. ;)

                                                    " Det är lätt att bli ett svin, sprit och kokain, 
                                                     du vet vad jag pratar om så spela inte fin."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0